De meeste gestelde vragen op een rij

Toch nog een andere vraag? Neem gerust contact op.

Hoe gaat een bestelling in z'n werk?

Simpel

1 – kies voor een eigen ontwerp of een van onze voorbewerkte sjablonen met je eigen naw gegevens en logo

2 – volg het keuze menu

3 – je ontvangt direct een email van ons en je bestand wordt gecontroleerd

4 – wij sturen een factuur en een digitale proef van het bestand zoals we gaan drukken

5 – na je betaling en goedkeuring op de proef gaan wij je opdracht uitvoeren

6 – binnen 5 werkdagen na goedkeuring wordt je drukwerk verstuurd

Wat is de levertijd?

Binnen 5 dagen na goedkeuring van het digitale voorbeeld versturen wij jouw bestelling. Sneller nodig? Neem even contact met ons op om te overleggen.

Ik heb haast! Kan het sneller geleverd worden?

Neem even contact met ons op om te overleggen.

Kan ik mijn opdracht ophalen?

Jazeker, je kunt dit aangeven in het “Opmerkingen” veld bij je bestelling. Je krijgt van ons een bericht zodra het klaarstaat. Vanaf dat moment kun je op onze openingstijden langskomen om je opdracht af te halen.

Tel: 0343 45 42 20
Adres:
 Rijksstraatweg 151  –  3956CL  Leersum
Bereikbaar: maandag t/m zaterdag 9.00 – 17.00 uur

De track-and-trace code geeft aan: zending geweigerd

Dit betekent dat de zending door de geadresseerde is geweigerd. Het pakket gaat nu terug naar het depot en kan daar worden afgehaald. Ook kan het pakket opnieuw worden aangeboden op hetzelfde of een alternatief adres.

De track-and-trace code geeft aan: zending in bestelling

Zending in bestelling’ betekent dat de zending in de vrachtwagen is geladen en op dezelfde dag geleverd zal worden.

De track-and-trace code geeft aan: niet afleverbaar

De zending is aangeboden, maar kon niet worden afgeleverd. Een reden kan zijn dat je niet aanwezig was, of dat de chauffeur het adres niet kon vinden. We kunnen het pakket opnieuw aanbieden, of je kunt deze afhalen op het depot.

De track-and-trace code geeft aan: zending niet compleet

Dit betekent dat de zending niet traceerbaar is. Wellicht is er verkeerd gescand. In deze situatie adviseren wij om contact met ons op te nemen..

De track-and-trace code werkt niet.

Het is niet zeker of er nu geleverd wordt. Je drukwerk zou net verzonden kunnen zijn, zonder al ingescand te zijn. Wij adviseren om nog één dag te wachten. Is de dag erop de code nog steeds niet te tracen,  neem dan contact op met ons op.

Kan er aflopend (tot aan de rand) gedrukt worden?

Niet via deze webshop. Wij kunnen dit uiteraard wel  maar dat gaat via een offerte aanvraag.